بهترين محتوا
توليد محتوا متني

به نظر شما افرادي كه داراي سايت هاي شخصي هستند چه هزينه اي را براي بهينه سازي و سئو سايت خود پرداخت مي كنند؟ آيا سايت هاي شخصي به مبالغ كمتري نسبت به ساير سايت ها نياز دارد؟

هر شخصي براي اينكه برآورده هزينه اي براي بهينه سازي سايت خود داشته باشد، يك سري فاكتور ها و شاخصه هايي را مد نظر قرار مي دهد كه طبق آن به يك مبلغ مي رسد، اما بايد ديد كه اين عوامل مورد نظر درست است يا نادرست؟

تناسب هدف مدير سايت و كلمات كليدي با هزينه سئو

سئو سايت امروزه براي افرادي كه وب سايت هاي شخصي را راه اندازي مي كنند و علاقه دارند تا مطالب و خدمات سايت آن ها توسط مردم بازديد چشمگيري داشته باشد، بسيار با اهميت است.

هزينه اي كه اين افراد بايد براي اعمال قوانين سئو به اشخاص متخصص در اين حرفه بپردازند هيچگاه از چشم آن ها دور نخواهد ماند. اما با توجه به هدفي كه هر كس براي سايت و فعاليت خود در نظر مي گيرد، كلمات كليدي خاصي متناسب با آن برايش اختصاص داده خواهد شد كه در هزينه سايت قابل تأميم است.

همانطور كه مي دانيد براي بهينه سازي يك سايت شخصي عنوان و كليد واژه ها نقش بسيار پررنگي دارند. اين موضوع در ميان همه سايت ها مشترك است. در واقع مي توان اينگونه بيان كرد كه سئوي يك سايت هيچ ارتباطي با شخصي، شركتي بودن يا تجاري بودن آن نخواهد داشت.

اگر مدير يك سايت قصد داشته باشد كه نام سايت را با نام اصلي خودش كه هيچگونه تشابهي به نام افراد مشهور مانند خواننده ها يا بازيگران ندارد، راه بياندازد، در واقع از كلمات كليدي بايد استفاده كند نام او در آن مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين صورت هزينه سئو سايت مبلغ قابل توجهي نخواهد شد بلكه ناچيز خواهد بود.

هزينه سئو سايت در يك صورت مي تواند زياد باشد و آن اينست كه يك شخص براي مثال بازيگر مشهور و شناخته شده باشد و بخواهد نام تمام فيلم هايي كه بازي كرده است به عنوان كليد واژه در صدر رتبه بندي گوگل قرار بگيرد.

مثال ديگر اينكه شخصي در يك حرفه بسيار جا افتاده بخواهد نام خدماتي كه به ديگران ارائه مي دهد در نتايج اوليه موتور هاي جستجوگر قرار داده شود. با اين توصيفات اشخاصي كه داراي سايت شخصي هستند و چنين اهدافي دارند براي اينكه يك امتياز عالي در بازديد و رتبه بندي سايت خود داشته باشند بايد همانند سايت هاي غير شخصي مشابه در زمينه كاري خود هزينه بالايي را براي سئو سايت پرداخت كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: سئو سايت، سئو و بهينه سازي،
موضوع:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۵۸:۰۱ ] [ عليرضا نياكي ] [ نظرات (0) ]

سبك و لحن دو مفهوم پر اهميت در بازاريابي محتوا مي باشند. بر خلاف تصور عموم سبك و لحن يك برند دو مقوله ي كاملاً متفاوت مي باشند. سبك عبارت است از شيوه ي خاصي كه چيزي را بيان مي كنيم يا مي نويسيم در حالي كه لحن يك نگرش است كه در پس گفتار يا نوشتار وجود دارد. در توليد محتواي بازاريابي بايد سبك و لحن مناسب با اهداف برنامه بازاريابي محتوا را به كار برد. سبك ممكن است استفاده از جملات ساده و كوتاه متعدد باشد در حالي كه لحن متن تخصصي انتخاب شده است. البته سبك و لحن جداي از يكديگر نيستند و تركيب آنها يك صداي خاص را پديد مي آورد. هر برند داراي صداي خاص خود مي باشد.

اهميت لحن در توليد محتوا

وظيفه ي بازاريابي محتوا برقراري ارتباط با مخاطبين و مشتريان است. ايجاد ارتباط مستلزم رسيدن صداي برند و كسب و كار شما به مخاطبين است. همانطور كه گفته شد محتواي توليد شده صدا و لحن خاصي دارد. لحن صدا محتوايي درون محتواي شماست. لحن حامل تمامي پيام هاي ضمني درباره ي شما و كسب و كارتان است. لحن محتوايي است پنهان كه اثرات آن بر ناخودآگاه مخاطبين به مراتب بيشتر از بخش هاي پيداي محتواست.

لحن مورد استفاده ي شما به مرور زمان به شخصيت برند شما شكل مي دهد. براي شكل دادن به شخصيت برند خود همواره بايد از لحن يكساني در توليد محتواي بازاريابي خود استفاده كنيد. با توجه به اهميت لحن و سبك محتوا، آشنايي با اصول انتخاب لحن مناسب براي تاثيرگذاري بر مخاطبين ضروري است. در ادامه به چند نكته مهم در ارتباط با شكل دهي لحن و صدا در بازاريابي محتوا اشاره خواهيم كرد.

صداي خود را انتخاب كنيد و آن را حفظ كنيد: يكي از اشكالات كار بازاريابان محتوا اين است كه نمي توانند صداي واحدي براي كسب و كار خود داشته باشند. اغلب دليل اين مشكل عدم توافق مديران بر سر واگذاري هر بخش از كار به نويسنده ي مناسب است. اما حفظ صداي واحد براي جلب اعتماد و وفاداري مشتريان ضروري است.

متفاوت باشيد: اكثر برندها مي خواهند شخصيتي حرفه اي و در عين حال صميمي داشته باشند. فهميدن چرايي آن با توجه به هدف بازاريابي محتوا چندان مشكل نيست. اشكال كار اينجاست كه اين سياست باعث شده شركت هاي زيادي صداي مشابه داشته باشند. سعي كنيد پس از تعيين اهداف خود با توجه به قابليت هاي كسب و كارتان صدايي متفاوت براي خود انتخاب كنيد. با اين كار مي توانيد كسب و كار خود را از سايرين متمايز كنيد.


همه جا از يك صدا استفاده كنيد: استفاده از صداي خاص برند خود را به محتواي سايت، وبلاگ و صفحات فرود محدود نكنيد. در ارتباطات داخلي و خارجي خود نيز آن را بكار ببريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۵۵:۳۴ ] [ عليرضا نياكي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 5
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی