بهترين محتوا
توليد محتوا متني

هر چه وبسايت شما محتواي بيشتري داشته باشد، براي كلمات كليدي بيشتري از گوگل و ساير موتورهاي جستجو رتبه ‌مي گيريد. گوگل تنها براي كلمات كليدي كه در سايت شما هستند مي‌تواند به شما رتبه بدهد. تنها كساني شانس ديده شدن دارند كه دائم در حال خلق يك محتوا جذاب و گيرا و در عين حال صميمي هستند و دارنده صفحات در وب سايت خود مي باشند.

يافتن كلمات كليدي مرتبط به زمينه فعاليت وب سايت يكي از مهترين كارهايي مي باشد كه متخصص سئو و بهينه سازي وب سايت انجام مي دهد تا از طريق آن بتواند عناوين مناسبي براي صفحات وب سايت انتخاب نمايد و همچنين براي توليد محتواي وب سايت از اين عناوين و كلمات كليدي استفاده مي گردد.

در صورتي كه در جستجوي كلمات كليدي مرتبط به زمينه شغلي خود هستيد تا در وب سايت خود از آنها استفاده نماييد مي توانيد به سايت Google Trends گوگل مراجعه نماييد. اين سايت مهمترين كلمات كليدي مرتبط به زمينه شغلي شما را در اختيار شما قرار مي دهد. كافي است به سايت مورد نظر مراجعه نمود و كلمه اصلي زمينه شغلي مورد نظر خود در باكس بالاي صفحه جستجو نماييد مثلا اگر شغل شما در رابطه با روان‌شناسي باشد. مي توانيد آن كلمه مورد نظر را در باكس جستجو نماييد.

پس از انجام اين كار شما به صفحه ديگري ارجاع داده مي شويد در اين صفحه آمار مربوط به جستجوي كلمه اي كه شما وارد نموده ايد به شما نمايش داده مي شود. به بخش پايين صفحه يعني Related searches مراجعه نماييد تا اطلاعات مربوط به كلمات كليدي مربوط به كلمه كليدي جستجو شده خود را بيابيد. در اين بخش دو تب وجو دارد، Top و Rising كه تب Top به شما مهمترين كلمات كليدي مرتبط و تب Rising كلمات كليدي مرتبط به جستجوي شما را كه داراي رشد بسيار در جستجو كاربران مي باشد نمايش مي دهد.
اين كلمات كليدي مهترين كلمات كليدي زمينه شغلي شما هستند كه مهترين هاي آن ها كلماتي هستند كه هم در Top و هم در Rising وجود دارند. مي توانيد از اين كلمات براي ساخت مقالات جديد خود استفاده نماييد و آن ها را در سايت خود استفاد نماييد. البته به شما توصيه مي كنيم قبل از ايجاد مقاله حتما با متخصص سئو مشاوره نماييد. كلمات كليدي مسير دقيق تري را براي مقالات بعدي شما باز ميكنند و به شما ايده مي دهند.

بازاريابي محتوا مي تواند گران و زمانبر باشد

آيا تا به حال شنيده ايد كه  براي پول درآوردن بايد پول خرج كنيد؟ درست است، اما بايد اين پول خرج كردن به نحوي هوشمندانه باشد و پول خود را دور نريزيد. مطمئناً ايجاد اينفوگرافيك هاي باكيفيت، پست گذاري به طور منظم، و هزينه كردن براي تبليغ محتوا از طريق سايت هاي مختلف مي‌تواند شروع خوبي باشد. اما اگر به بازگشت سرمايه و اثرات دراز مدتي كه بازاريابي محتوا مي تواند داشته باشد دقت كنيد متوجه مي شويد كه صرف زمان و هزينه براي آن كاملاً ارزش اقتصادي دارد.

مطمئنا اگر ببينيد كه ترافيك ورودي وب سايتتان رو به افزايش است، رتبه شما در موتورهاي جستجو با گذر زمان افزايش پيدا مي كند، تعداد تماس هاي تلفني به كسب و كار شما بيشتر مي‌شود، و خريد هاي بيشتري از وبسايت شما انجام مي گردد، در خواهيد يافت كه اين يك استراتژي موثر بوده و ارزش هزينه كردن دارد. از بين هزاران محتوايي كه روانه‌ي فضاي اينترنت مي‌شود، تنها تعداد محدودي ديده مي‌شود. بقيه محكوم به فراموش شدن و ناديده گرفته شدن هستند! اين هنر شماست كه امكان ديده شدن را به محتواي خود بدهيد.  لازمه آن پاسخ به نياز مخاطب در عين حال لحني صميمي و گيرا داشتن است. شفافيت و صداقت عاملي مهم براي ديدن شدن محتواي شماست.

آمارها در مورد بازاريابي محتوا چه مي گويند

  • در حدود ۸۶ درصد از بازارياب هاي B2B از بازاريابي محتوا براي كسب و كار خود استفاده مي كنند. اين آمار نشان مي‌دهد كه اگر شما واقعاً مي‌خواهيد در دنياي آنلاين حرفي براي گفتن داشته باشيد بازاريابي محتوا تنها يك گزينه نيست بلكه يك ضرورت است.
  • ۶ مورد از برترين انواع بازاريابي محتوا عبارتند از: رسانه هاي اجتماعي، خبرنامه هاي الكترونيكي، مقالات بر روي وب سايت، وبلاگ نويسي ، رويدادهاي شخصي، مطالعات موردي و ويديوها.
  • وقتي كه شما اعتماد مشتري را از طريق محتواي خود  جذب مي كنيد شش برابر نسبت به زماني كه آنها شما را از طريق محتوا پيدا نكرده و تنها به برند شما اعتماد كنند، احتمال خريد از طرف مشتري بيشتر مي‌شود.
  • شركت هاي B2B كه به طور منظم براي وب سايت خود مطلب قرار داده، محتواي غني و منحصر به فرد توليد مي‌كنند، در حدود ۶۷ درصد نسبت به شركتهايي كه اين كار را نمي كنند نرخ تبديل بالاتري دارند.
  • شما نبايد فقط به ايجاد يك كمپين بازاريابي محتوا بسنده كنيد. ايجاد محتوا بايد يك استراتژي مداوم براي برند شما باشد. در حدود ۶۰ درصد از بازارياب ها حداقل يك نوع محتوا را در هفته منتشر مي كنند.
  • ۸۲ درصد از بازاريابهايي كه به توليد محتوا مي‌پردازند، بازگشت سرمايه مناسبي را براي بازاريابي ورودي خود مشاهده مي كنند.

نكته پاياني

كاملاً واضح است كه بازاريابي محتوا همان چيزي است كه شما بايد زمان و پول خود را در حركت به سمت موفقيت بر روي آن صرف كنيد. اگر شما از همه قواعد لازم مانند توليد محتواي منحصر به فرد و با كيفيت پيروي نموده و لينك هاي طبيعي بگيريد، آنگاه لازم نيست درباره جريمه شدن از طرف الگوريتم گوگل نگران باشيد. 

بايد بدانيد مهم‌ترين بخش يك پيام تأثيرگذار عنوان‌ آن است.

تعداد افرادي كه عنوان را مي‌خوانند، ۵ برابر كساني هستند كه كل متن را مي‌خوانند و از هر ۱۰ نفر، تنها ۲ نفر كل متن را خوانند.» اين سخن ديويد اگيلوي است ! شما با بهره‌گيري از قدرت كلمات و نوشتن مخاطب را متقاعد و دعوت به اقدام مي‌كنيد

گيرا، ساده و در عين حال تخصصي محتوا توليد كنيد . شما بواسطۀ به‌كارگيري اين مهارت قرار است به نياز مخاطب تلنگري زده تا او را به حركت وادارد. كاري كنيد كه مخاطب خود را، در حال استفاده ازمحصول شما ببيند.
بايد گوشزد كرد خلق محتوا  صرفاً يك كار هنري نيست. نيازمند تحقيق و بررسي، آشنايي با فنون بازاريابي، روانشناسي مخاطب و آگاهي از دانش روز دنيا است.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۰۹:۵۷ ] [ عليرضا نياكي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی